Každá společnost je odlišná, ať už velikostí či právní formou (OSVČ, s.r.o., a.s., spolek atd.). Každá společnost má také jiné nároky, potřeby a požadavky. To vše respektujeme a bereme v potaz. Proto se snažíme ušít nabídku služeb zákazníkům přímo na míru.
V účetnictví jsou jedním z nejdůležitějších faktorů preciznost a smysl pro detail, na nichž si zakládáme. Zajišťujeme tak komplexní vedení a zpracování účetnictví.
VÝHODY
Kladete si otázku, proč vést účetnictví externě?
Odpověď je jednoduchá:
šetříte náklady na odvody OSSZ a ZP za zaměstnance
nemusíte řešit náhradu za dovolenou a nemoc zaměstnance;
nemusíte řešit otázku motivace, hodnocení, odměňování a udržení zaměstnance
ke každému přistupujeme individuálně
nabízíme kontakt jak telefonický, tak osobní.
SLUŽBA OBSAHUJE:
osobní, klientsky orientovaný přístup
efektivita, časová a nákladová úspora
zastupování na úřadech
správa a evidence dokumentace (po domluvě svoz dokumentů).
Neustále Vás zaměstnanci hodně zaměstnávají svými požadavky na potvrzení o příjmech pro banky, Úřady práce, dotazy na přehled mzdy a dalšími souvisejícími otázkami….
Neustále přihlašujete, odhlašujete zaměstnance, zpracováváte dovolenky, mzdové listy, výplatnice a spoustu dalších dokumentů…
Rádi si tuto starost převezmeme a ušetříme Vám tím nejen spoustu času, ale i nákladů. Zajistíme Vám tak efektivitu Vašeho času.
SLUŽBA OBSAHUJE:
zajišťujeme kompletní zpracování personální agendy
zajišťujeme komplexní zpracování mezd a související dokumentace
zastupování na úřadech
personalistika není jen o administrativě a o vedení personální agendy, zaměřujeme se i na personální procesy – více viz „Rozvoj a vzdělávání“.
hodnocení a odměňování zaměstnanců, benefity, rozvoj a vzdělávání
...a další na základě Vaší poptávky.
SERVIS & NADSTANDARDNÍ SLUŽBY
Uvažujete i nad outsourcingem jiných činností, abyste šetřili Váš čas a zvýšili efektivitu Vašeho podnikání? Pak s Vámi naprosto souhlasíme! Proč trávit čas nad činnostmi, které Vás jen zdržují a nevytváří takovou hodnotu, kterou by měly…
Jste tu správně, my Vám čas ušetříme.
CO NABÍZÍME:
Možnost fakturace, administrativní podporu dle Vašich představ a požadavků.
Správu a evidenci Vašich dokumentů, smluv apod.
Spolupráci při náboru lidí, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, plány školení, job description (popis pracovního místa) apod.
K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. AkceptujiVíce o souborech Cookie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.