Účetnictví

Personalistika
Mzdy

Rozvoj
Vzdělávání

Podpora
Servis

ÚČETNICTVÍ

Každá společnost je odlišná, ať už velikostí či právní formou (OSVČ, s.r.o., a.s., spolek atd.). Každá společnost má také jiné nároky, potřeby a požadavky. To vše respektujeme a bereme v potaz. Proto se snažíme ušít nabídku služeb zákazníkům přímo na míru.
V účetnictví jsou jedním z nejdůležitějších faktorů preciznost a smysl pro detail, na nichž si zakládáme. Zajišťujeme tak komplexní vedení a zpracování účetnictví.

VÝHODY

Kladete si otázku, proč vést účetnictví externě?
Odpověď je jednoduchá:

  • šetříte náklady na odvody OSSZ a ZP za zaměstnance
  • nemusíte řešit náhradu za dovolenou a nemoc zaměstnance;
  • nemusíte řešit otázku motivace, hodnocení, odměňování a udržení zaměstnance
  • ke každému přistupujeme individuálně
  • nabízíme kontakt jak telefonický, tak osobní.

SLUŽBA OBSAHUJE:

  • osobní, klientsky orientovaný přístup
  • efektivita, časová a nákladová úspora
  • zastupování na úřadech
  • správa a evidence dokumentace (po domluvě svoz dokumentů).

DANĚ

Účetnictvím to nekončí. A abychom Vám mohli nabídnout komplexní služby, zajišťujeme i zpracování daní.

Mezi tyto daně patři:

  • DPPO
  • DPFO
  • DPH
  • daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a srážková daň
  • silniční daň
  • majetkové daně.

Jste živnostník a potřebujete poradit či zpracovat DPFO?
Neváhejte se na nás obrátit!

SLUŽBA OBSAHUJE:

  • vše v jednom, vše u jednoho dodavatele služeb
  • osobní, klientsky orientovaný přístup
  • efektivita, časová a nákladová úspora
  • řešení nesrovnalostí s FÚ, zastupování na úřadech
  • správa a evidence dokumentace (po domluvě svoz dokumentů).

PERSONALISTIKA A MZDY

Neustále Vás zaměstnanci hodně zaměstnávají svými požadavky na potvrzení o příjmech pro banky, Úřady práce, dotazy na přehled mzdy a dalšími souvisejícími otázkami…. Neustále přihlašujete, odhlašujete zaměstnance, zpracováváte dovolenky, mzdové listy, výplatnice a spoustu dalších dokumentů…
Rádi si tuto starost převezmeme a ušetříme Vám tím nejen spoustu času, ale i nákladů. Zajistíme Vám tak efektivitu Vašeho času.

SLUŽBA OBSAHUJE:

  • zajišťujeme kompletní zpracování personální agendy
  • zajišťujeme komplexní zpracování mezd a související dokumentace
  • zastupování na úřadech
  • personalistika není jen o administrativě a o vedení personální agendy, zaměřujeme se i na personální procesy – více viz „Rozvoj a vzdělávání“.

Rozvoj

Lámete si hlavu, jak nastavit proces vzdělávání a školení pro Vaše zaměstnance?

Vzdělávání

Chcete poradit v oblasti motivace, hodnocení a odměňování Vašich zaměstnanců?

Pak se na nás neváhejte obrátit a MY Vám s tím rádi pomůžeme.

SLUŽBA OBSAHUJE:

Nabízíme možnost managementu osobního rozvoje, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, managementu společnosti, a to v několika oblastech.

Na základě poptávky Vám můžeme nabídnout individuální či skupinové školení přímo pro Vaši firmu a pro Vaše zaměstnance.

OBLASTI

  • účetnictví pro začátečníky a pokročilé
  • daně pro začátečníky
  • zpracování mezd, mzdové účetnictví
  • personalistika – vedení personální agendy, administrativa
  • personální management – nábor zaměstnanců, motivace zaměstnanců
  • hodnocení a odměňování zaměstnanců, benefity, rozvoj a vzdělávání
  • ...a další na základě Vaší poptávky.

SERVIS & NADSTANDARDNÍ SLUŽBY

Uvažujete i nad outsourcingem jiných činností, abyste šetřili Váš čas a zvýšili efektivitu Vašeho podnikání? Pak s Vámi naprosto souhlasíme! Proč trávit čas nad činnostmi, které Vás jen zdržují a nevytváří takovou hodnotu, kterou by měly…
Jste tu správně, my Vám čas ušetříme.

CO NABÍZÍME:

Možnost fakturace, administrativní podporu dle Vašich představ a požadavků.

Správu a evidenci Vašich dokumentů, smluv apod.

Spolupráci při náboru lidí, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, plány školení, job description (popis pracovního místa) apod.

A další na základě Vaší poptávky.

POPTÁVKA SLUŽEB

NAHORU